Vilodag

Oj, idag har det varit söndag på riktigt. Inga måsten. Inga kvalificerade aktiviteter. Ingen städning. Inget bloggning. Bara vila.
Nåja, det sista var kanske att ta i. Jag har ju faktiskt varit på gymmet idag. Men om vi bortser från det så har jag inte gjort någonting idag.
Och appropå gymmet. Det tog musten ur mig idag! Vilket väl kanske är meningen med träning också kanske. Men idag. Jag har varit skittrött.
Somnade i soffan mitt i premiären av "Ballar av stål". Hade somnat till flera ggr innan också.
Och det som är så drygt med att somna i soffan är att när man sen vaknar så kan man inte somna om. För först måste man ju gå och borsta tänderna och tvätta sig, vilket gör att man piggnar till.


En bild jag tog idag. Nu är det snart vår och vi går mot ljusare tider. Så skönt.


Kommentarer
Postat av: finalinafina

jag kikar gärna tillbaka, så fina bilder du har så :D lägger till dig på bloglovin när jag kommer hem (:

2010-03-15 @ 12:06:27
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0