Case 39

"Emily Jenkins jobbar inom socialtjänsten och tror att hon sett det mesta som jobbet medför. Tills en dag då hon träffar den blott 10-åriga Lillith Sullivan, vilket blir hennes nya och mest mystiska fall. Emilys värsta föraningar bekräftas när föräldrarna försöker döda Lillith. Emily räddar henne och bestämmer sig för att ta hand om henne tills den rätta fosterfamiljen dyker upp."
Text&bild: Lovefilm.se






Istället för att kolla på när Willy åkte ur Let´s dance igår så kollade vi på en film med Renée Zellweger.
Helt ok. Roligt att se Renée i en annorlunda roll, som i den här skräckisen. Jag kan inte minnas att jag sett henne i något annat än romantiska halvkomedier tidigare?
Men hursomhelst. Filmen var lagom. Lite lagom dos av spänning och dramatik.
Tre hjärtan av fem från mig. ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Ville berömma dig för kodningen och designen :) Tycker den är finfin! Kolla gärna in min, hade varit kul med lite kritik! :)

2010-03-20 @ 23:11:52
URL: http://alicious.blogg.se/
Postat av: Pippi

Skräckisar vågar jag inte titta på längre, har blivit så mesig på "äldre" dag



Ha en fin söndag

2010-03-21 @ 10:16:58
URL: http://pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0