Gårdagens skräck



Så här kändes gårdagens tandläkarbesök. Har inga hål som behöver borras, men nog så mycket tandsten. Så undan kommer jag inte. Dock slingrade jag mig undan igår och fick boka en ny tid för borttagning. Fick bannor för att jag inte använder tandtråd och eltandborsten. Lathet försvarade jag mig med. Vilket också är sanningen. En sanning som svider. Både i plånboken och i munnen. Och så undrar jag varför jag är så lat. Där har jag inget försvar att komma med. haha. Jaja, nu vet jag vad jag har att vänta mig framöver. Älskar ni också tandläkarn?

Godmorgon förresten.


Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är man korkad??? Jag har sån grym tandläkarskräck, ändå sköter jag dem inte exemplariskt!!! Ingen eltandborste eller tandtråd här heller??? Undra hur man är funtad egentligen :-/



Ha en bra torsdag!



Kram Lina

2010-03-18 @ 10:22:47
Postat av: Pippi

Gillar inte gå till tandis - var flera år jag inte vågade mig dit alls... Men sedan jag op. bort två visdomständer för 2 mnd sedan har det gått lättare hos tandis för jag har varit med om det värsta möjliga och det kan inte bli mkt värre...



har också problem med tandsten, ärftligt har jag fått veta... Skulle till tandhyg. i morgon, men ringt och avbokat - känner mig inte tillräckligt laddad inför det i morgon. Hoppas det är bättre nästa gång...

2010-03-18 @ 12:34:38
URL: http://pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0