Ditten och datten

Jag är så himla shoppingsugen. Finns sjukt mycket fint i affärerna nu. Letade efter en väska idag när jag var på stan, jag behöver verkligen en ny väska. Men där gick jag på en nit.
Verkar hopplöst.

             
       Lindex 299:-                        H&M 199:-

Kollade på dessa två, men ångrade mig på båda i sista sekund. Någon som har ett bra förslag på en fin och bra väska? Den ska inte kosta skjortan.

Annars så har jag varit duktig och varit på gymmet idag.

Och sen har det varit mys med familjen.


Mystimme innan sovdags.






Kommentarer
Postat av: Jannie

Men dom var väl snygga? :) den från HM vill jag ha!

2010-03-18 @ 20:06:09
URL: http://jannieharryson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0