Uppdatering 100303

Igår var jag ju inte så pigg, och det har fortsatt under dagen - suck. Barnen, som har varit hemma i en vecka från dagis pga sjukligheter, har varit ganska uttråkade och rastlösa de senaste dagarna. Väldigt förståeligt. Så kom barnens farmor idag, som en skänk från ovan, och var så himla gullig och tog med sig busarna hem till sig. Så att jag kunde få vila mig lite. Och jag tror minsann att det var precis vad jag behövde. Nu känner jag mig bättre och har faktiskt klarat mig utan alvedon sedan lunch. Ont som fan i halsen fortfarande, men det kan jag leva med.

Förresten, jag missade desperate housewifes igår. Och den nya serien Cougar. Någon som såg den nya? Bra?

Idag finns det ju verkligen inget att se på tv.


Kommentarer
Postat av: jannie

Mucoangin är toppen för ont i halsen om du inte har provat det redan. Hjälper iaf bra på mig :)

2010-03-03 @ 20:34:04
URL: http://jannieharryson.blogg.se/
Postat av: Linda Hudik

Hej där! Hoppas du blir pigg snart, jag och Tristan har varit hängig vi med, men börjar repa oss. Cougar Town var helt i min smak. Jag gillar den sortens serie. Ganska förutsägbar, men bara det att Courtney Cox är med gör nästan hela serien =)Går att se på Kanal5 play för 19:- per avsnitt, dom visade 2 igår.

Krya på dig! Kram

2010-03-03 @ 21:57:56
Postat av: Pernilla

Såg att det gick att se på kanal5 för 19:-, men jag Linda:vet inte om jag vill betala för att se det =). Man är ju så bortskämd nuförtiden. Men det borde väl gå någon repris kanske om inte annat?

skönt att ni börjar bli friska. Själv känner jag mig vissen fortfarande.



kram

2010-03-04 @ 06:49:05
URL: http://gnarpy.se
Postat av: Linda Hudik

Hehehehe Det går i repris kl 18:00 på sön, så du kan ju kanske se det då =)Du har gjort jättefin designen på din blogg, fast jag har gillat alla som du haft =) Krama om familjen! Kram Kram

2010-03-04 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0