Tror att natten inte varit så bra.





Jag undrar om det var en ångvält som körde över mig inatt?
Känner mig tillplattad, tung i huvudet och har ont i hela kroppen. Det sista kan iof bero på träningsvärk. Det är inte helt omöjligt. Haha.
Drömde konstiga drömmar inatt gjorde jag också.
Först var jag på ett stort platt industritak och skulle skotta snö(herregud, vad skulle jag där uppe och göra?), för att i nästa sekund få något som att jag hade alldeles för högt BMI påpekat för mig(något som jag själv inte hade en aning om). Men det var på gränsen till fettma. Förstå den känslan i drömmen. Chockartat.
Nej, nu ska jag slå mig ner i soffan och läsa min fredagslektyr, drick cola och äta en guldnougat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0