Spaghettiben

Oh lord! Nu är jag helt slut. Gympasset idag tog bra.
Skulle vilja sova i några timmar, men det har jag ju säkert tid med.
Sova är verkligen en lyxvara i det här hemmet. Åtminstonne sedan tre år tillbaka. Då Hampus öppnade sina ögon och andades sitt första andetag i den här världen :)

Jag har shoppat lite idag. Hade ett presentkort på JC som jag kände att jag var tvungen att göra av med. Hittar oftast aldrig något på JC annars. Nu köpte jag ett armband, örhängen och en tröja iallafall.


Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Jajamän, om inte latare ;)

2010-03-19 @ 19:37:11
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Monkey

jag har hemtenta i helgen så måste skriva på den hihi. =)

2010-03-19 @ 20:28:54
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Mamma

Men va roligt att du fattat tycke för att börja träna, du ska se att efter ett antal gånger kommer du att känna dej superpigg, glad och har mycke ork...

Kram kram.

2010-03-20 @ 09:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0