Lite kvällsuppdatering

Idag har jag haft hudvudvärk hela dagen. Gissar på att det är sviter från gårdagens träning. Jag spänner nämligen axlarna för mycket i vissa övningar. Jag har överhuvudtaget en tendens att dra upp mina axlar ganska ofta. Särskilt när jag sitter vid datorn. Som nu tex. Upp med axlarna och bak med nacken. Perfekt ställning. Huvudvärken kommer som ett brev på posten.

Annars så har jag försökt att njuta av en helt ledig dag i min ensamhet idag. Barnen har varit på dagis efter två veckor hemma. Det har varit en tålamodsprövande period kan jag lova. Båda är i någon sorts period i livet där allting verkar vara en kamp mot varandra. Det den ena har ska den andra ha och vice versa. Dom är riktigt som hund och katt just nu.
Ja, så någon arbetsbrist på den fronten har jag då inte.
 

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh, tack sötnos :> <3

de är okej, inte riktigt i min smak, haha.

har vi varandra på bloglovin? :o gillar dina bilder!

2010-03-11 @ 22:55:55
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0