Jag tar tillbaka allt

Skrivet 100303:
Igår var jag ju inte så pigg, och det har fortsatt under dagen - suck.
Barnen, som har varit hemma i en vecka från dagis pga sjukligheter, har varit ganska uttråkade och rastlösa de senaste dagarna. Väldigt förståeligt. Så kom barnens farmor idag, som en skänk från ovan, och var så himla gullig och tog med sig busarna hem till sig. Så att jag kunde få vila mig lite. Och jag tror minsann att det var precis vad jag behövde. Nu känner jag mig bättre och har faktiskt klarat mig utan alvedon sedan lunch. Ont som fan i halsen fortfarande, men det kan jag leva med.

Känner mig fortfarande vissen och halsen är verkligen inget att leka med. Känns som att jag tuggar taggtråd varje gång jag sväljer och jag undviker helst att prata. Tog en alvedon innan jag gick och la mig igårkväll och behöver ta en nu igen. Fy fan!

Nu ska jag svara på era kommentarer. Har varit lite dålig på det på sista tiden. Sorry. Jag svarar tillbaka på er sida om ni angett någon, annars svarar jag här. Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Ja den är jätte fin. pappa och jag kokade kaffe på den igår :) Jo, du kan köpa de på apoteket. Man blir bedövad i halsen och de ska tydligen döda alla baciller.. :P

2010-03-04 @ 12:03:58
URL: http://jannieharryson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0