Hypnos för andra gången

Idag. Inget märkvärdigt alls egentligen. Jag skulle väl mer kalla det för rejäl avslappning. Något som jag tror att alla skulle uppskatta och behöva prova. Eller har jag fel, när jag tänker att vi är många idag som stressar och går på som en ångvält utan att stanna upp. Lever efter konstens alla regler och följer de lagar och måsten vi tror att samhället förväntar sig av oss för att passa in.
Tror inte ni kan förneka det.
Men, åter till dagen.
Hon är verkligen bra den här människan som håller på med hypnosterapin. Så lugn och harmonisk på något sätt. Idag fick jag ligga och slappna av i 20 minuter ungefär, till hennes lugna röst. Väldigt skönt. Även om jag själv inte känner det som att jag var i någon sort trance, så var jag väldigt avkopplad och det var skönt. Förstår inte att jag inte har provat på det här tidigare. Jag har verkligen svårt att koppla av annars. Något som jag har haft i hela mitt liv. Men nu jäklar. Nu ska jag lära mig att slappna av och komma till ro :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror inte på det där med att man blir hypnotiserad, men väldigt avslappnad blir man nog :) Men jag slöar nog hellre GRATIS i soffan ;)

/ Camilla

2010-03-05 @ 19:25:09
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com
Postat av: Syster

Men det låter bra syster. :)

2010-03-05 @ 21:21:54
URL: http://jannieharryson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas verkligen för din skull att det lyckas med hypnosen. Men jag har hört andra som det funkat och blivit bra. Det är väl iallafall skönt att ligga där och koppla av och inte tänka på något annat än sej själv ett tag..

Lycka Till och varm Kram...

2010-03-06 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0