How about today?

Idag har jag tränat på gym för första gången i hela mitt liv. Ja faktiskt. Om man inte räknar de gånger jag tränade med min kille för något år sedan då. Men det var ett pyttelitet gym där inga förutom han och jag var. Ibland några pensionärer. Detta gym var ett träningsställe för hans jobb. Så det räknas inte.
Jag har varit gymhatare i hela mitt liv. Men nu har jag till och med bestämt mig för att köpa ett gymkort.
Hur som helst.
Dagen har alltså bestått av gym och ett besök här. Det var som vanligt MASSOR med folk och väldigt krävande på denna rekryteringsmässa. Och nu är jag helt slut.
Skrev ut 6 CV och kom hem med 5. Ingen bra utdelning direkt. Inte mitt forum egentligen kan jag känna. Jaja.


Kommentarer
Postat av: pillan

vilket gym ska du gå på?

kanon att du kommit igång, nu är det bara jag kvar...

2010-03-10 @ 22:13:36
URL: http://pernillalundins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0