Hmpf, gamla kärringar!

Herregud vad ni ser dåligt då! Skaffa glasögon med er, gamla tanter. ;-) Men för er skulle har jag ändrat texten en nyans mörkare så att ni också kan läsa vad jag skriver.
Det gjorde jag bara för att ni är så snälla och vågar stå för er att ni är blinda :}( ni som inte förstår något av vad jag skriver får kika igenom kommentarerna)

Ikväll såg jag att det börjar en ny omgång av sveriges värsta bilförare. Det måste jag kolla in. Fast jag tror fortfarande inte att alla, på riktigt är så där dåliga som man får tro att dom är. Det måste vara fejk.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe, jag har ju redan glasögon, och en stor skärm :) Tänk på att du är 6 år äldre än mig innan du säger tant ;) Kram kram på er! / Camilla

2010-03-05 @ 19:29:06
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0