Det säger bara swisch

Gud vad dagarna går fort nu sedan tidsomställningen. Barnen har inte ställt om sig än heller, vilket inte är något konstigt. Det märks på kvällarna. Vi vuxna får en timme mindre tid för eget intresse, eftersom barnen inte vill sova i "tid".
Men det blir väl bra så småningom det också. Jag känner bara att jag inte har tid för någonting numera. Swisch säger det, så har ett dygn gått.

Snart klar med designen och kodningen som jag tagit på mig iallfall. Sen har jag ytterligare en sida att tänka på och göra.


Kommentarer
Postat av: Pippi

Konstigt nog har vi i min familj klarat tidsomställningen smärtfritt denna gången, för ovanlighetens skull. Men å andra sidan har ungarna påsklov denna veckan så vi har inte behövt passa så mycket tider, inte mer än sonens fritidstider.



Lycka till med ditt fortsatta grafik och kodningsarbete. Brukar också "roa" mig med sådant, så jag vet hur tidskrävande det kan vara i mellan åt!



Kram

2010-03-31 @ 06:12:05
URL: http://pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0