Dåligt med aktivitet

Godmorning!

Härliga morgon. Sitter vid köksbordet och har barnen på varsin sida. Jag dricker mitt kaffe och slösurfar. Dom sitter och ritar och pysslar. Tittar man ut genom fönstret ses en blå himmel och morgonsol. Temperaturen är -3 grader. Det är såhär det ska vara.

Förresten, så har min besöksstatistik dalat. Känns lite underligt, eftersom jag uppdaterar oftare nu. Vad beror det på? Ska jag sluta uppdatera? Är det något jag behöver tänka vidare på? Är det blogg.se som strular med statistiken?
Kan ju alltid hoppas på det sista :)

Hur som helst.

Ha en fortsatt trevlig dag.



Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Åh, snälla och lugna barn...ska jag ha en lugn frukost vill det till att min är på dagis.

2010-03-10 @ 09:09:14
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: Jannie

Kärleken är inte alltid som den ska ibland om jag säger så.. :/

2010-03-10 @ 10:34:32
URL: http://jannieharryson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Kristina. Det här var en engångsföretelse. Tro mig :) Men det väldigt harmoniskt och skönt att få uppleva.



Sv-Jannie: Nej kärleken är inte lätt alla gånger.

2010-03-10 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0