Inget nytt


Foto: Tobbe Redigering: Jag                                                             
f/1.8 1/125s Iso400
Ibland kan en misslyckad bild faktiskt bli bra på ett sätt. Jag gillar den här bilden av någon anledning. Färgerna är inte redigerade på något vis. Det är nog det jag gillar mest med bilden. Ser ni vad det är för något?


Jaha, en vecka sen jag uppdatearde. Fy vad skamligt. Men ibland swischar det bara förbi. Eller mer än ibland faktiskt. Veckan som gått har verkligen inte gått i fotografiets tecken iallafall, då kameran legat helt orörd. Inte likt mig alls. Men ibland är det bara så. Lågan slocknar, för att åter igen tändas. Jag behöver tändstickor.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker också att fotot är jättefint!

2010-01-17 @ 11:50:25
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: zanna

Det måste vara en skoter ! =)



Väldigt fina färger.

2010-01-17 @ 19:42:42
Postat av: Anonym

Ska jag skicka en ask tändstickor ?

Kortet föreställer ett öga. Maggan

2010-01-18 @ 11:15:30
Postat av: Anonym

Haha Maggan, du är för rolig du. Ett öga?

Ja tack, skicka gärna ;)

2010-01-18 @ 15:04:58
Postat av: Millan

Det är en stor snöflinga i ett gasmoln ute i rymden ;) Haha, nä, jag såg ganska fort att det var en skoter. Färgerna är jättefina, men synd att det blev såå suddigt.Kram /Millan

Ps, Jag såg eran hälsning på whiteboard-tavlan här förresten :)

2010-01-19 @ 22:48:21
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0