I kylan


Foto & bildbehandling: Jag
Canon Eos 400d 50mm 1:1,8 ISO100 F/6.7 1/125s

Foto & bildbehandling: Jag På bild: Tobbe
Canon Eos 400d 50mm 1:1,8 ISO100 F/6.7 1/125s


Tog med kameran och barnen ut idag. Trots kylan. Det var -23 grader imorse, men väl ute så kändes det inte så kallt faktiskt. Tyckte det var lite märkligt, för -23 brukar kännas. Men det visade sig när vi kom hem igen att tempen hade sjunkit till -13 grader bara, så det var ju inte så märkligt alls att jag inte frös fingrarna av mig när jag tog av mig vantarna för att fota egentligen.

Det går väl inte att fota så himla mycket när barnen är med egentligen. Inte så mycket som man vill och det blir inte riktigt som man har tänkt sig heller. Det finns ingen tid till att fokusera sig liksom. Men det är bara att göra det bästa av situationen och slå några flugor i en smäll på samma gång. Effektivitet you know!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0