Hemma bra, borta bäst ?




Nu är jag hemma igen. Skönt! Men bara på så sätt att jag ska få sova i min egen säng igen. Så himla oskönt på så sätt att ha vetskap om att vardagen är på ingång igen väldigt väldigt snart. Och att jag åter igen är hundratusen mil (jooodå det är det visst!) bort från min familj.
Tack Camilla och Hinkas för att vi har fått stöka till hemma hos er den här veckan. Det gör vi gärna om ;)

En sak till som är bra med att vara hemma är att jag kan göra det jag vill allra mest. Redigera, fota, redigera, fota, redigera och fota. Hurra! Så bilden ovan har ni ju säkert sett förut i en oredigerad version. Men nu har den fått lite ljus och skärpa på sig. Lite bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0