Ser du något?


Vad tittar dom på? Bilden ovan är en gammal bild tagen av: MIG och redigerad av: MIG

Jag har tappat bort kameraladdaren och jag har inget extra batteri. Hur smart är det? Det innebär att jag nu inte kan ta några nya kort, vilket egentligen inte gör något eftersom att jag ändå inte har orken och lusten, samt att jag istället får tid att gå igenom lite gamla kort som behöver redigeras. Men laddaren finns nog någonstans härinne i huset. Väl gömd av en person med väldigt förvirrat sinne(mig själv) och kommer väl fram någon gång när latmasken har sprungit sin väg och orken finns till att leta ordentligt. Men just nu så skiter jag ju egentligen i den. Det är bara det att det skulle ju vara bra att ha kameran laddad utifall att!

Förkylningen är på väg bort iallfall. Imorse när jag vaknade var locket, eller bedövningen snarare, i vänsterörat borta. Tur vill jag säga. Jag höll, och ta mig bokstavligen nu, på att bli G A L E N. Jag lovar. Nu har jag bara en jäkla halsbränna att dras med. Men det kan jag ta!


Kommentarer
Postat av: Jannie

Tur det är på bättringsvägen iaf! :)

2010-02-09 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0