Så här gick det

Nu har jag varit där. På Hypnosterapin. Och nä, jag blev inte helt borta så fort hon knäppte med fingrarna och sa precis som hon sa att jag skulle göra. Typ hoppa på ett ben och låta som en kyckling eller något.
Haha. Man kan ju lätt tro att det är så det är.
Faktum är att jag den här gången inte fick göra mer än att prata. Och nästa gång kommer hon väl börja med det som kallas hypnos. Ja, så det är bara att vänta och se då.
Jag tror inte riktigt på det, som ni kanske märker. Är det någon som har erfarenheter av liknande?

Nu ska jag ut i regnet och slasket och plaska. Igår snöade det och idag regnar det. Det är inte klokt någonstans.
Men tur att man får något att prata om iallfall.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas verkligen att det går bra, men de kanske vore bättre om du nånstans försökte tro på att detta ska lyckas, tron kan göra mycket!

Lycka till och Kram på dej gumman..

2010-03-01 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0