!!!Rubriklös!!!

Vi kan väl konstatera att jag är en väldigt kass bloggare just nu va? Men till mitt försvar, så är det en del som händer runtomkring mig för tillfället som gör mig så himla matt.
Och just nu är jag verkligen så himla förkyld också. Jag tror faktiskt inte att jag har varit såhär förkyld på länge faktiskt. Och det har hållit på i en vecka nu. Konstant slemhosta och knappt någon röst. Inte så roligt. Idag började vänsterörat att "locka" igen också. Så nu låter allt som om att jag är under vatten hela tiden. Det är verkligen på gränsen till att jag får en känsla av att jag kanske håller på att bli galen, för jag får panik av det här.
Det händer som sagt en del nu. Mycket förändringar. Både bra och dåliga.
Men mer om det kommer senare när det blir lite mera aktuellt.


Kommentarer
Postat av: pillan

Jag hoppas att det är MEST bra förändringar och mindre av de dåliga. Och att de dåliga inte är så fasligt dåliga.....



Kram

2010-02-08 @ 22:41:02
URL: http://pernillalundins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0