Rökare är mindre smarta och jag håller med.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6676832.ab

Ja det var väl ingen nyhet tycker jag. Rökare är både osmarta och osmakliga. Jag har själv rökt, men kommer aldrig någonsin att börja igen. Tycker också att det är lite av en klassfråga. En rökare är sällan välutbildad eller boende i ett finare område tex. En rökare är oftast "trash". Såklart har jag inte någon statistik på det, men det är baserat på mina egna reflektioner. Och det är väl inte direkt en slump att det är så, med tanke på artikeln. Såhär var det inte förut, för några år sedan. Då rökte de flesta. I bilen, inomhus, i affären, ja överallt och det var det normalaste man kunde göra. Men nu - idag 2010 är det helt ute att röka. Och att röka anses som trash. Så vill inte jag framstå. Jag undrar om alla rökare tänker på det? Förmodligen inte.

Kommentarer
Postat av: Knutson

Bra att vi äntligen fick veta att Einsein var en idiot med lågt IQ

2010-02-25 @ 18:07:05
Postat av: Mikael

Ajdå, jag både rökar och snusar så jag ligger väl riktigt illa med mina 137 i IQ, ickerökare måste vara bra mycket över det då?

2010-02-25 @ 19:04:28
Postat av: Malin

att du ens säger "alla rökare är trash och outbildade" visar ju bara hur icke-allmänbildad och blåst du själv är.



2010-02-25 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0