Kommer jag att bli hypnotiserad?



Jag ser fram emot imorgon. Med spänning och förväntan. Och en stor dos skepsis. Jag ska på hypnosterapi för att se om det kan hjälpa mig att bli av med en del konstiga saker jag har för mig. Det är en lång historia som ligger bakom det här, och i framtiden kanske det kan hjälpa mig att berätta för hela världen. Att acceptera mig själv, så att även andra kan respektera. Men vi lämnar det för nu.
Vad själva hypnosterapin är, det får jag veta imorgon. Jag tror inte att jag kommer att bli helt borta och inte vara medveten om vad jag gör eller så. Det tror jag verkligen inte. Jag hoppas bara att det är bra. 500 kr för 1 timme, det vill jag gärna ha valuta för.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Nej men oj vad spännande :) hoppas du får valuta för pengarna! Kram

2010-02-25 @ 21:32:34
URL: http://jannieharryson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0