I nödfall



Har ägnat lördagen åt städning. Det brukar bli så varje lördag. Jag får ta igen det jag inte hinner i veckorna. Idag har jag också varit extra duktig och rensat bland alla papper som blir liggande lite här och var.  Äntligen sitter allt där det ska, i varsina mappar eller pärmar. Det kommer väl inte hålla så länge, bara tills måndag ungefär när nästa omgång med post kommer - suck.
Rensat i sminkskåpet har jag också gjort som ni ser ovan. Vad mycket skit man samlar på sig. Några flaskor med bara lite kvar i, som kan vara bra att ha i nödfall liksom!?!  Vad är det egentligen att spara på.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det skönt när man har lite koll på alla papper och man får lite ordning och reda! Men visst har man lite svårt för att slänga saker, du vet väl hur det är med Danne. Men rätt vad det är så får man användning av något som man skulle ha kastat..

Ha de bra..kram

2010-03-01 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0