Hur är det möjligt?



Helt olikt mig hade jag faktiskt inte en aning om att det var fettisdagen idag. Jag som älskar semlor. Vem gör inte det egentligen? Någon som vill ge sig till känna?
Den ska helst ätas med varm mjölk. Mmmmm. Men i kris, dvs i brist på mjölk och vid mer offentliga tillfällen kanske, så går den bra att ätas rätt upp och ner också.
Hur som helst, så känner jag just nu ett begär av att åka och köpa en semla. En fettisdag utan semla går ju inte. Jag är lite chockerad över mig själv just nu faktiskt. Men på ett bra sätt egentligen.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Hoppas du fick din semla idag. Själv fick jag ingen.. Men lika bra de, åt ju mitt goda i lördags :P Kraam

2010-02-16 @ 23:16:39
URL: http://jannieharryson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0