Tävling

I samarbete med pingpong barnkläder, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna en valfri vara upp till 300 kr! För att vara med behöver du bara kommentera det här inlägget och motivera varför just du borde vinna! (Ps. Glöm inte att skriva in något sätt för mig att kontakta dig på).
En lycklig vinnare utses söndag den 25/4 kl 20.00. Vinnaren presenteras här på min blogg samt genom mail!
Vinnaren mailar sedan mig vilken produkt som önskas samt leveransadress så skickas varan hem till denne.

Ps: Du behöver inte ha barn själv för att delta. Du kanske har någon i din närhet som har barn.  Syskonbarn, kusinbarn, kompisbarn, småsyskon tex. En present är ju alltid uppskattat. Så ta chansen.

Lycka till ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nova med mamma

Nova vill ha nya fina kläder och eftersom jag aldrig tar mig ut på nån affär och shoppa så tycker jag nog att jag kunde få vinna så jag kan köpa dom där supersöta kläderna till henne :)

Mig vet du hur du får tag på ;)

Många kramar från Nova och mig.

2010-04-13 @ 17:48:28
Postat av: Pillan

Å, min systerdotter fyller ett år i maj och det här är ju underbara kläder!



Kram

2010-04-13 @ 20:54:37
URL: http://pillan-minblogg.blogspot.com
Postat av: Ullis

Självklart så ska jag vinna så Annie kan göra reklam för så fina kläder här på landet också. Och med en fattig student till mamma blir det inte mycket nytt i garderoben här inte... :-)

2010-04-14 @ 16:43:25
Postat av: Hilde Aurora

Så fine klær! Hadde vært kjempegøy å vinne noe nytt til lillemann som ikke alle andre barna i barnehagen også har:)

2010-04-15 @ 09:36:16
URL: http://hildeaurora.blogg.no
Postat av: alinis <3

vad söta bebisar hi hi ♥☺

2010-04-17 @ 20:56:24
URL: http://swedencutie.blogg.se/me
Postat av: Tilly (:

Självklart skulle jag vilja vinna därför att jag redan hittat ett plagg där som jag ska köpa till min lillasyster i födelsedags present :D

Det blir ju bara MKT billigare om jag vinner den här tävlingen då!

2010-04-18 @ 15:58:02
URL: http://cookievirus.blogg.se/
Postat av: Sanna Z

Tristan något nytt borde få,

Han har ärva kläder från topp till tå.

Så slipper han till sommaren springa naken,

Och visa den lilla söta baken =)



=P

2010-04-18 @ 22:28:10
Postat av: anki

Jag har inga kids själv ju men det har käraste kompisen Maria! De skulle klä i en söt komplimang från mig! <3

2010-04-19 @ 15:09:55
URL: http://ankis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0