Sen uppdatering idag

Sitter och tittar på snövit för tillfället. Finns inte mycket annat att titta på ikväll. En snabbtitt på tv-tablån ger mig detta kl 20:00. I en kortfattad version.

Top model 13 - inte intresserad. Fördömer det dock inte, men inget jag vill följa. 
Arn - Orkar inte sätta mig in i. Samt att det är avsnitt 3 idag och jag har inte sett de andra två.
Håkans bar - Suck. Rolig men uttjatad.
Guldfeber - Ok. Han, Erik,  är från "min" by och vi har väl liksom gått i samma skola under hela min uppväxt så där känner jag att jag har någon sorts lojalitet. Kan med andra ord inte annat än säga att programmet är bra. Men inget jag följer.

Verkligen kasst utbud. Och ettan och tvåan har jag inte ens räknat med som tänkbara kanaler.



För övrigt så har påskhelgen varit väldigt lugn med ett besök hemma i Härjedalen. Men vi var bara där 3 dagar så det känns som att vi kom och åkte igen lika snabbt. Blev inte så mycket fotande heller. Hinner ingenting längre känns det som.


Kommentarer
Postat av: Helene

Likte designet på bloggen din :)

2010-04-05 @ 20:48:41
URL: http://inspirasjon1.blogg.no
Postat av: marrie

Otroligt fina bilder!

Otroligt fin blogg också! :D LIKE IT!

2010-04-05 @ 20:55:03
URL: http://mthereses.blogg.se/
Postat av: elionore tynell

fin blogg :) kika gärna in på min o lämna en kommentar :)

2010-04-05 @ 21:34:31
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0