Nya "V"

Igår såg jag ett avsnitt av nyproducerade serien V. Den går på canal+ series, torsdagar kl 20.00. Jag kan inte utvärdera eller tala om för er om ni ska se den eller inte efter bara ett avsnitt, men av det jag såg igår så verkade det bra. Dock så var det inte med exakt samma spänning och förväntan jag satt i soffan nu som på den tiden den visades första gången. Då var jag ju endast en liten liten flicka som egentligen inte borde ha fått sett på den typ av tv då. Men för mig kommer V alltid att vara 1983. Ändå är det roligt att samma koncept nu spelas in igen etsat i en modernare version. För i besvikenhetens namn så var det inte samma sak att kolla på reprisen av serien från 1983. Den får vi bevara i minnet och se på den nya med nya ögon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0