Morgonstund har guld i mun

Något jag uppmärksammat är att jag ofta skriver om mina underbara morgnar. Det liksom bara blir så. På morgonen är den enda lilla stunden som jag oftast har för mig själv under dagen. Eller själv är jag väl inte. Egentligen. Minsta är ju den som allt som oftast är min väckarklocka och alltså också är vaken i huset i ottan. Men den tiden på dygnet råder det något sorts lugn i hans minikropp och han är harmonisk. Så lugn och harmoni kan råda ändå. Inga krav. En kopp kaffe bara och lite mys. Innan karusellen drar igång. Fullt ös hela dagen.
Vanligt för de flesta antar jag. Många känner säkert igen sig.

Under dagen kommer jag att lägga upp en tävling här hos mig. Så håll utkik. Missa inte.


Kommentarer
Postat av: sarah

okej med kpstar det

2010-04-14 @ 20:03:44
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0