Fångad i funderingarna



Fick lite inspiration idag och tog lite bilder och lekte i photoshop. Jag blir dock aldrig nöjd. Mitt stora problem.
Jag hade inte gjort iordning mig heller så håret stod åt alla hål och kanter. Men sånt bjuder jag på.

Har fått en del förfrågningar om designhjälp, vilket såklart är jättekul. Dock så är jag i valet och kvalet hur jag ska göra. Det tar trots allt ganska många timmar att göra en hel bloggs design. Med andra ord, det är många timmar jag lägger ner på någon jag inte känner. Gratis. Många tar betalt för ett sådan jobb. Men det är också mitt eget val för att jag vill och tycker det är roligt att se resultat. Så jag funderar hur jag ska göra. Kommer förmodligen göra några till gratis. Så det är först till kvarn som gäller då :)


Kommentarer
Postat av: pillan

JAG VILL HA HJÄLP!!!!!!



men det är väl många som är före i önskekön....



ha en bra kväll!

2010-04-09 @ 19:25:35
URL: http://pillan-minblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tusen takk!:) men hvordan skal du lage den? skal jeg sende bildene til deg, eller legge dem ut på bloggen min? Du kan få bestemme siden det er du som skal lage header til meg! Men bare si ifra når du kan gjøre det du! :)

Klem :')

2010-04-09 @ 23:39:53
Postat av: Mamma

Jag tycker du knäpper fina kort jämt jag..

Kram kram..

2010-04-12 @ 20:27:06
Postat av: amanda

skulle du kunna göra en åt mig ? :)

2010-04-14 @ 21:43:04
URL: http://amndaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0