Dagens godmorgon

Idag har vi haft en riktigt härlig mysmorgon. Legat i sängen under täcket och kollat på Ice age. Hela familjen. Underbart när det är sånt här väder ute, grått blött och trist, att bara ta det lugnt och inte stressa till något. Slippa känna perfektionismens att vara eller icke vara. Inte bry sig helt enkelt. Sticka upp tummen i **** på svensson normen.
Nog för att jag har hunnit dammsuga och städat mitt perfekta hem också på morgonen. För sjuhundraelftionde gången den här veckan ungefär vill säga. Men det är en annan sak. Mina barn är inte perfekt uppklädda och perfekt uppfostrade att något måste hända varenda lilla sekund här i livet. Det känns skönt att veta i mitt hjärta.
Var ute på en biltur igår och såg att det brann på ett ställe. Det skapade en sån fin dimma/rök ovanför detta och jag var bara tvungen att stanna och ta kort.

Kommentarer
Postat av: bea

oj jag måste säga att du är grym på att fotta, vad har du för kamera?

och har du lärt dig allt själv, eller gått kurser och så?:)

2010-04-10 @ 14:41:48
URL: http://supermogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0