Vilken dag

Den här dagen har jag:

** Nästan krockat, TVÅ gånger. Och båda gångerna var det mitt fel. Hör och häpna. Tjejen som jobbar på en trafikskola!

** Varit nära att köra på en gångtrafikant. Verkligen nära alltså. Så nära att jag kissade i byxorna nästan. Ungefär lika som när jag höll på att krocka med bilarna alltså.

** Haft fruktansvärt jävla pissont i huvudet, vilket jag även skyller min bristande trafikkoncentration på. Kör aldrig bil med ett sprängande huvud alltså!

** Bokat tid för en synundersökning imorgon. Jag ser nämligen väldigt suddigt ibland och har så gjort de senaste två åren egentligen. Men nu orkar jag inte stå ut längre. Det är ganska jobbigt att inte kunna fokusera på detaljer på långt håll faktiskt.
Så inte nog med att kroppen, huden och håret faller ihop med åren och att man vare sig man vill eller inte bara blir fulare och fulare. Nej då. Ögonen(och även öronen faktiskt) ska också börja krångla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0