Tråkigt


Såhär minns jag Patrik Swayze

Idag läser jag på löpsedlarna om att en stjärna har gått bort. Patrik Swayze hade som kanske de flesta vet cancer och bilderna på honom på det senaste har inte alls varit sig likt som den Patrik Swayze man har vuxit upp med att se. Det är väldigt tragiskt faktiskt. Lite overkligt också kanske. En filmstjärna ska ju vara odödlig. Det är iallfall lite så det känns. Och sen uppmärksammar jag också att han inte alls får lika mycket mediaplats som tex Michael Jacksson fick vid sin bortgång. Märkligt tycker jag. För mig är Patrik Swayze iallfall om inte en större stjärna, lika stor. Men det är ju vad jag tycker. Men vem(eller vilken tjej) har inte sett Dirty dancing? Eller Ghost förresten. De flesta känner nog något spår från de sköna filmerna iallfall.

Vila i frid!



Kommentarer
Postat av: Farmor.

Jag håller fullkomligt med dej...vem har inte sett de båda filmerna och haft en tår i ögat..

Kram på dej.

2009-09-15 @ 21:18:56
Postat av: mamsen

2009-09-15 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0