Före och efter




Foto: Jag Modell: Hampus

En före och en efter bild, kanske kan vara roligt att se? Det jag har gjort med bilden under är att jag ordnat lite med färgerna och lagt på ett tunt lager skärpa. Så det är inte så stor skillnad, men ni ser väl ändå vad de små detaljerna gör mycket? 
Apropå skärpa, så var jag ju till optikern igår. Där konstateredes det att jag minsann hade synfel och skulle bli hjälpt av glasögon. Och när jag kollade i den där apparaten för synundersökningen så förstod jag ju. Jag kunde helt plötsligt se världen så himla skarpt. Jag förstod äntligen att jag ser "dubbla" bokstäver på långt håll och därmed inte ser med någon skärpa alls. Med glasögon skulle skillnaden för mig bli ungefär som skillnaderna på dessa bilder här ovanför. Fast det är väl lite värre "före"bild för mig, men ni fattar grejjen?
I allafall så beställde jag glasögon, två par till och med då ett par följde med på köpet, som kommer om någon vecka.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vad bra då ska du kunna se bra snart då.. själv har jag ju oxå glasögon och ska försöka bli vän med dom för jag skulle behöva ha dom VARJE dag:-) jättefint kort på hampus du är ju en mäster fotograf

2009-09-12 @ 21:22:31
Postat av: Mamsen

Vilken stor och vacker pojke..jag längtar efter dej..

2009-09-14 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0