Iskalla toner





Idag var det äntligen(!) lite kyla ute. Äntligen höst på riktigt. Även om det bara är för en dag, så är jag nöjd. Jag har verkligen bekymmer med denna värme, som aldrig verkar vilja försvinna alltså. Jag blir galen när det är 7 grader varmt bara och nästan frost på morgonen för att sedan slå om och bli som en jävla utlandssemester på dagen. Jag fixar inte det. Missförstå mig inte. Jag är inte en galen soldyrkare, men heller inte en solhatare. Lagom är bäst!
Nåja, jag tvingade med mig min familj ut till vattnet idag för att jag ville fota(tänkte mig blåst och vågor typ). Men väl där ute så blev det inte alls som jag hade tänkt mig. Mina modeller ville inte alls samarbeta :) Som vanligt med andra ord. När jag väl får chansen så är det nu eller aldrig som gäller. Hehe, one-shoot är bättre än inget. Spontant är bättre än inget.

Nu är det snart ensam mamma söker på tv3 som gäller. Men först lite Fifa-08 med sambon.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Till helgen kommer jag till Västerås. Dock ska vi bo på hotell för vi är 4 pers. Men jag kommer och hälsar på er :) Kram

2009-09-27 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0