Svartvit eller färg?



Vad tycker ni? Svartvit eller färg? Jag har alltid så svårt att bestämma mig för vad som ser bäst ut. Svartvit är ju det jag gillar mest egentligen men ibland är det roligt med färg också.

Senare idag hade jag tänkt att börja med ett nytt fototema. Fredagstema - vad symboliserar din vecka? Förklarar mera sen. Men om ni som har en blogg vill vara med så kan ni redan nu börja tänka på att leta fram eller knäppa ett kort på något som kan sammanfatta och symbolisera din vecka. Tänkte att det kan vara roligt med en liten utmaning som återkommer varje fredag. Det finns ju några sådana här sidor runt om i bloggvärlden, men nu tänkte jag starta en egen för mig själv och er som läser min blogg och har en blogg själv. Eller bara mig själv om ingen annan känner för att vara med. =)

Men nu till något annat. Igår var vi på äventyr. Iallfall om man ser det från Hampus och Leons perspektiv. Vi tog nämligen BUSSEN ner på stan och det var verkligen en upplevelse för barnen. Och väl nere på stan så fanns det ju ännu flera bussar. Wow! Det är så roligt att se Hampus stora ögon som det verkligen lyser om när det händer något så stort som att åka buss, gå i en snurrdörr, åka rulltrappa, åka hiss eller bara titta på änder i parken. Leon tycker ju också att det är roligt, men han sitter mest och tittar fascinerat än så länge. Så som sagt. Ett äventyr behöver inte vara något dyrt eller jätteavancerat när det gäller ett litet barn. Vi avslutade det hela med att "handla"(Hampus ord) på McDonalds och tog med oss hem.

Nu har jag inte tid att sitta längre. Jag återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Jag tkr den färgade. den var riktigt snygg!

2009-05-29 @ 09:42:31
URL: http://jannieharryson.blogg.se/
Postat av: Lina

Long time...

Det var jättesvårt att säga vilken som var snyggast...men det lutar nog åt den i färg i alla fall!!!

Jag hakar gärna på en fotoutmaning...ska bli spännande att se vad du hittar på!!!

Kram

2009-05-29 @ 10:07:33
Postat av: mamsen.

Jag tycker nog också den färgade! Va du är full av roliga ideér! Jag förstår att småkillarna tycker det är jättekul att åka buss,jag tycker också det är kul..Ha en toppenhelg med sol och värme.Men vi hörs väl nått.Nu åker vi till IKEA...

2009-05-29 @ 15:46:25
Postat av: Pillan

Den i färg säger så mycket mer, mera liv!

2009-05-29 @ 20:10:15
URL: http://pernillalundins.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Kul att höra vad ni tycker. Ni verkar vara överens om att färg var finast och ni har nog övertygat mig också. Den här gången :)



Lina: Ja verkligen long time. Tänker på dig ska du veta. Hoppas att allt går bra. Skriver det här istället för på din blogg då jag som du vet inte kan kommentera när jag alltid kommer från bloggkoll. Kram på dig.

2009-05-29 @ 20:38:19
URL: http://gnarpy.se
Postat av: Lina

Tack Pernilla...det var snällt!!!

Sen när jag är pigg och kry igen kan vi väl försöka träffas alla...hörde att Ulrika skulle ha bebis i juli och sen ska ju Christina ha i augusti...så det skulle verkligen vara kul att träffa alla!

Kram

2009-05-29 @ 21:54:04
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0