Jag orkar inte

Ni får ursäkta mitt dåliga uppförande nu när jag inte kommer att hålla vad jag lovat. Jag lovade er en fotoutmaning idag, men det var innan jag visste hur den här dagen skulle se ut. Jag har nämligen varit ute och grävt på tomten och hämtat grus och sand och donat och fixat i solen som stekte hela dagen, och det har tagit musten ur mig totalt. Så jag skjuter upp det hela några dagar. Tror även att det blir bättre att ta det på söndag tex. Då har ju hela veckan gått.

Nu ska jag. Ja vad tror ni?

Slänga mig ner i soffan såklart. Och kanske kolla på en film. Allt som vanligt alltså :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Pernilla då, jag som har gått och laddat inför utmaningen ;-) Nej, det är helt förståligt...man blir slut av solen!!! Ligg du i soffan och softa lite...

Ha en bra helg!

Kram

2009-05-29 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0