Vilodag


Idag har det verkligen varit söndag i all bemärkelse. Med mina blott 4 timmars sömn inatt så har jag gått gäspande genom den här dagen. Allt har verkligen varit trist och tråkigt. Förmodligen pga min trötthet. Sömnbristen inatt berodde på sentgående besök igår och en liten 1-åring som inte ville sova från 5.00 imorse. Men tja, livet är bra härligt ibland. Eller hur? Och ibland lite mindre härligt bara. Är det inte sant? 
Fortsätttningsvis, så har denna söndag alltså bara varit just som en söndag ska vara. En vilodag!

Ovanför ser ni bilder som jag egentligen borde ha lagt ut igår på nationaldagen, som kommer lite sent bara.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Otroligt fina bilder, shit :D

2009-06-07 @ 19:07:32
Postat av: Anonym

Impad av dina bilder på flaggan och blommorna,, jättefint.

2009-06-07 @ 19:26:05
Postat av: fotonich

Åh vilka fina bilder :O



Har frågestund i min blogg, lust satt slänga in en fråga ?(:

2009-06-10 @ 09:22:43
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0