Börjar måndagen med massage

Har precis fått massage och gud så härligt det var. Det var andra gången i hela mitt liv som jag har fått massage. Kan ni tänka er? Jag förstår inte själv varför jag aldrig har unnat mig något liknande förut. Varför jag aldrig överhuvudtaget har tänkt på att ta hand om min kropp och själ? Trams! Det är vad jag ansett det vara tidigare. Så himla dumt och omoget tänkt. Det vet jag ju nu. Och ungefär samma tänk har jag förut haft när det gäller träning också. Fånigt och mesigt! Jag undrar varför jag har varit såhär, men jag antar att jag egentligen vet, men tänker att det är inget ni ska behöva dras med att läsa om här. Vi kan iallfall konstatera att jag numera lever ett liv efter konstens regler och normer och trivs ypperligt med det. Som en normal människa med en hel och sund självbild alltså.

I helgen så har det ju som hos de flesta andra varit förjäkligt varmt och hett. Ja, nästan för mycket för min smak. Jag får så himla lätt solsting så jag går gärna undan och sätter mig i skuggan istället för att steka. Så för min del får det gärna vara lite lagom. Inte för kallt och inte för varmt.
I lördags hade vi lite grillning och annat för oss tillsammans med ett par grannar. Det var trevligt, som vanligt, men inte lika trevligt igår söndag. Ja ja, det är ju bara att erkänna. Jag hade solsting helt enkelt! ;) På morsdag och allt. Men jag fick en rejäl sovmorgon iallafall. Ända till 10.45, så den morsdagspresenten var inte så dålig den. Det var ett tag sen jag sov så länge. Men det förstår ni säkert själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0