Sinnessjukt


Fy helvete vad varmt det är. Det är inte roligt. Inte någonstans faktiskt. Jag tycker faktiskt inte det. Nä 30 grader plus är på tok för mycket för att man ska orka leva en normal vardag. Så ja, jag klagar! Klag klag klag! Jag väntar med glädje på åskmolnen som är på ingång. Det ska bli så härligt att slippa den här enormt fuktiga och äckliga luften en stund. För att jag vill vara mig själv för en stund helt enkelt.

Vi har iallfall badat och varit på dragracing i helgen. Och viktigt är det ju med vatten sådana här dagar, och jag har lyckats ganska så bra med att fylla på behållaren. Jag är inte så bra på att dricka vatten annars. Men inget vatten gör att jag får ont i huvudet säger de visa, så det är ju bara att dricka.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Jag vill ha vintern. Värmen och min jävla allergi är inte roligt. Hoppas ni har det bra trots värmen. Kram

2009-06-29 @ 18:09:21
Postat av: Anonym

Jag trivs med värmen bara jag har ett vattenhål jag kan doppa mig i;-)

Trevlig vecka på jobbet..

2009-06-29 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0