Gårdagen i ett minikollage



Min midsommarafton var trevlig. Vi började med sillunch och fortsatte med grillning hos våra kära grannar. Och midsommarvädret var ju som väntat. Ostadigt! Men jag tyckte ändå att det var mer sol och uppehåll än regn så det var inget att klaga på egentligen. Lite lek och så på kvällen och barnen var jättesnälla. 
Och idag så har det varit lugnt. Tanken var grillning hemma hos oss med några vänner, men då fick deras son feber så det blev inställt. Så nu blir det film och chips med dip istället. Det har jag gått och längtat hela dagen efter :) Inte filmen. Chips och dip såklart.
Förresten. Appropå dip. Prövade en ny dip för någon helg sen. OLW:s bearnaise dip. Jag ger er ett råd. Köp den inte! Det var det äckligaste jag smakat, och jag som älskar både dip och bearnaise. Nä fy fan. Det var inte en bra kombination. Så som sagt. Do not try that!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0