Dåligt med uppdateringar

Vad gör alla? Det är inte mycket uppdateringar i bloggvärlden idag inte. Är alla och gör sin plikt mån tro? Kom just på att det ju faktiskt är valdag idag. Och 45 minuter kvar innan vallokalerna stänger. Men jag erkänner faktiskt utan att skämmas att jag inte har tänkt att rösta. Även om jag vet att det är min medborgerliga plikt som invånare i ett demokratiskt land. Ja ja, men just i detta val så kände jag mig alldeles för lite påläst och alldles för lite informerad för att ens låtsas bry mig. Så är det mitt fel, eller? Skulle jag kanske ha tagit reda på lite mer fakta om det stundande valet när jag inte ens visste att det skulle komma? Är det det som är min medborgliga plikt?

Har ni röstat idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har INTE röstat idag för det första har jag jobbat men tror inte jag skulle gjort det ändå.. Är inte alls insatt i vad jag ska rösta på eller nåt.. så du ska inte skämmas för att du inte gjort det..kram

2009-06-07 @ 21:27:24
Postat av: Jannie

Jag följde med mamma och pappa i fredags men jag röstade inte. Är inte så insatt.. :P

2009-06-07 @ 22:11:44
Postat av: Linda

Nix,, inte så insatt i detta så då struntade vi i det;-)

2009-06-08 @ 07:04:19
Postat av: Millan

Jag och Hinkas har inte heller röstat. Är för lite påläst om valet, så vi struntade i det helt enkelt :) kram!

2009-06-08 @ 16:27:01
URL: http://www.millanohinkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0