Power meet 2009

Nu har årets powermeet varit. Världens största bilträff, med över 10 000 bilar samlade. Här i Västerås. Det är mäktigt att se stan bli invarderad av alla dessa gamla bilar. Faktiskt.
Vädret har väl varit okej. Men lite ostadigt kanske man kan säga. Som igår när vi var ut och kikade första svängen på dagen/eftermiddagen. Först var det jättekvavt och solen sken, och i nästa sekund så regnade det. Det var tråkigt, eftersom att kameran då för det mesta fick ligga där den låg. I sin väska. Igår på kvällen blev det dock riktigt bra väder. Lagomt varmt och inget regn. T om så att vi fick ta på oss en tröja och byxor. Så skönt att äntligen få klä på sig lite. Dock så hade jag otur med kameran igen då batteriet tog slut. Oproffesionellt att inte ha ett extra batteri!



Förresten, Som ni märker så är det ont om inlägg för tillfället. Denna blogg har nämligen gått in i lite semesteranda. Sådär lagomt slappt bara. Så då vet ni det. Men vi hörs ju någon gång i veckan iallafall.


Kommentarer
Postat av: mamsen..

2009-07-07 @ 11:25:56
Postat av: mamsen

Hejsan! Jag tror du lyckats fånga min bil på bild. De översta bilderna är ju en av mina drömbilar, ford Fairlane!!!

Kram till dej gumman, vilken toppen fotograf du är, undras vem du och Peter fått ert fotointresse ifrån, duktig är ni!!!!

2009-07-07 @ 11:31:28
Postat av: linda

Hej tjejen..

vilka fina bilder du tagit på bilarna..



Allt bra annars?

2009-07-07 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0