It´s a beatiful life



Hittade några gamla videoklipp som jag sedan lekte lite med och klippte ihop till en minifilm och lade på ljud. Det var över tio år sedan jag höll på med redigering av film, men gud vad jag känner att jag saknar det nu. Jag förstår inte varför jag efter gymnasiet lade av med båda mina passioner i livet, foto och film. Så korkat!
Men men. Filmen ovan är verkligen INTE av bästa kvalité. Det var mest en kul grejj bara, som jag lade ner 20 minuter av min alldeles för dyrbara tid på. Men det är ju innehållet som räknas och då speciellt i det här fallet eftersom det innefattar mina två glädjeämnen här i livet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan inte se filmen,,

hoppas allt är bra på jobbet och med dig förstås;-)

2009-07-15 @ 15:37:57
Postat av: Pernilla

Linda: Nej jag hade tydligen gjort det så att ingen kunde se på klippet, men nu har jag ändrat det så nu ska det gå att kolla:). Allt är bra med mig och på jobbet. Tråkigt att vi inte hinner ses i lekparken så ofta nuförtiden. Men hoppas allt är bra med er också

2009-07-16 @ 15:43:51
Postat av: Linda

nu kunde jag se.. mysig film.. söta killar ni har.

2009-07-16 @ 18:08:37
Postat av: Katarina Boden

Hej!

Va kul att kolla på filmen..Ni e så fina!!

2009-07-20 @ 15:08:49
Postat av: mamsen

Men ojoj vad jag längtar efter småkillarna!! Vilken fin film du klippt ihop.

Kramar till er alla..

2009-07-20 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0