Oredigerade bilder

       
Bilderna ovan är helt oredigerade, eftersom jag inte har tillgång till något program för tillfället.

Jag befinner mig på ett magiskt ställe. Har aldrig skådat något vackrare och det gör mig så lycklig.
Jag är i mitt hemland SVEG.

Vägen upp hit var rena katastrofen. Ja, ända tills vi möttes av synen ovan vill säga. Men det var snörök, bilar i diket, kilometerlånga köer, moddiga vägar, oplogade vägar med decimetertjockt snötäcke, lastbil som stod över hela vägen, 40 km/h stundvis. Ja, jisses. Men vad gör man inte för att mötas av vackra härjedalen.

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Helt underbara bilder...vilket landskap!!!!

Kram Lina

2009-12-28 @ 18:45:23
Postat av: maggan

Ja jäsiken, det är ju fint här, iallafall när du knäppt så fina bolder, de ser tecknade ut, nä fotoproffs ja jag....

2009-12-28 @ 22:15:32
Postat av: Linda

Vilka bilder,, en riktig vintermiljö..

aha, ni är i sveg, jag som tänkte vi skulle leka.

Melvin frågade efter Hampus nyss;)

Gott slut och Gott Nytt,,

2009-12-29 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0