God morgon

Vaknade för ett tag sen i en 80cm bred säng omslingrandes av två barn och en bortdormad arm. Har väldigt mycket för mig att jag la mig i Hampus säng någon gång inatt, när båda barnen tassat in till våran, för att få sova själv och i lugn och ro. Men det är precis som att dom dras till mig som magneter på nätterna dom små krypen.
Det är ett h-e att få sova i det här huset på natten ska jag tala om. 
Det är en jäkla tur att jag är av en annorlunda art och inte kräver så mycket sömn. För det gör jag verkligen inte. Men ibland kan det ju vara skönt att få sova mer än max 4 h i sträck bara, vilket inte har hänt fler gånger än jag har fingrar det senaste 3 åren. Men nog med det.

Idag blir en härlig dag! Pulkåkning och kalas står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0