En bit på väg



Den nya designen är ju utlagd som ni har sett. Jag vill bara poängtera att allt inte är klart än. Länkarna är inte helt fungerande och sen ska det tillkomma lite mera saker till menyn. Men jag kunde inte hålla mig. Den jag hade innan var ju katastrofalt ful. Jag mådde nästan illa av att se den. Och jag ryser när jag tänker tillbaka på den. Jag gillar verkligen inte dåligt designade bloggar. En "ful" blogg = ointressant. Förutom mina vänner och bekantas då förståss. Då är det innehållet som räknas såklart. Sen kan man ju inte bara ha en snygg blogg utan bra innehåll heller. Det ska ju vara en bra mix av det hela.

Kommentarer
Postat av: pillan

Vilken tur att jag är en bekant så att layouten inte spelar nån roll! ;-)

Din sida är jättefin!

2009-12-15 @ 08:02:38
URL: http://pernillalundins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0