Impulsiva


På väg hem från dagis idag fick jag min snygga man att posera framför kameran. Kul att få ta lite "planerade" porträttbilder för en gångs skull. Till skillnad från det jag annars mest tar på. D vs barnen, eller yrvädrena menar jag!  Nu var det väl egentligen inte så VÄL planerat det här iaf då det var en impuls bara, och att det helst enligt önskemål skulle gå på "två röda", eftersom att det ju, faktiskt kunde komma förbi folk :) Men jag var glad för det lilla ändå och gjorde det bästa av situationen.



Efter dagis så åkte vi ut med bilen och hamnade på Björnön, ett badställe, och det slutade med att barnen badade. Det var ju så varmt idag så det gick faktiskt att bada. Trist tycker jag, eftersom jag mentalt har ställt in mig på att hösten har kommit nu. Men så är det uppenbarligen inte. Men håller ni inte med om att det är drygt att ha den här halvmellanårstiden? Höst-sommar-höst-sommar? Upp och ner hela tiden. Kallt-varmt!
Nä det är inte bra det här. Inte bra alls.


Kommentarer
Postat av: pillan

Vilka fina bilder du tar!!

2009-08-26 @ 07:44:44
Postat av: Pernilla

Tack Pillan! Hoppas allt är bra med dig :)

2009-08-26 @ 08:29:18
URL: http://gnarpy.se
Postat av: Linda

Vilka fina bilder! Va duktig du är Pernilla! Kram Kram

2009-08-27 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0