Missa inte True Blood på Svt ikväll


Alexander Skarsgård som Erik i Trueblood. Premiär 26/8 kl 22:00 i SVT

Jag tror att jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Med andra ord. Jag tjatar på er. Ikväll sänder Svt första avsnittet av serien True Blood med start kl 22:00 och jag tycker definitivt att ni ska se den.
Om ni är tröttmössor och inte orkar vara vaken så "sent" så går det även att se det på SVT replay efteråt, när man vill.
Jag har sett hela säsong ett redan och säsong två börjar sändas i september i CANAL+! CANAL+?! Vem har den kanalen egentligen. Inte jag iallfall. SKIT SKIT SKIT!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har Canal+ :-)

2009-08-26 @ 09:46:06
Postat av: Pernilla

Men gud så avis jag blir =). Jag tycker att det är för dyr månadskostnad för att skaffa det, men det kanske kan vara värt det ändå när jag tänker efter ;)

2009-08-26 @ 11:03:33
URL: http://gnarpy.se
Postat av: Lina

Vi har ju parabol, så den ingår :-)

2009-08-27 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0