Idag är det Lördag?!


Foto: Tobbe      

Det är alltid lika spännande att bo i en stad. Varje dag finns det någon eller något att förundra sig över. Det finns mycket galningar ute bland oss andra, något normaliserade människor som gör sig påmind inte allra minst här i Västerås.
Idag svor jag i bilen tex då jag fick snigla mig fram efter en gammal gumma som körde 60km/h på en 70-väg. Jag menar HALLÅ, snacka om galning!!

Kortet ovanför är taget med nya objektivet och jag säger bara wow! Vilken skillnad på kvalitet. Det här objektivet borde jag har köpt för länge sen. Men jag har inte kommit till skott tidigare helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Grymt fin bild. :)

2009-08-22 @ 19:42:59
Postat av: Gammelmoster

Nja, jag tror inte det beror på objektivet att bilden blev bra, det är ju MOTIVET som är så snyggt. Kram

2009-08-24 @ 19:06:43
Postat av: mamsen

Mormors lilla sötnos. Kraam Kram till dej.

2009-08-24 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0